typiskt mig.

Typiskt mig att ta bort min förra blogg och lösenordet. hade sparat det i datorn kunde inte annvändarnamnet eller någonting i huvudet så nu är det kört. Mycket tråkigt men jag får börja om på nytt igen. Det svåraste är väl att hitta mina blogg läsare och så men det löser sig. Hoppas att ni hittar hit. måste fixa till min design med , men jag suger på detta. så någon som vill hjälpa mig? vill bara ha andra färger och sedan en annan bild för dom jag har nu är fett gamla. så vill du vara en ängel och hjälpa mig så skkriiiv.
vi hörs senare pöss


Kommentarer
Postat av: SofiiaOfSweden

Åh tack för din super gulliga komentar :D det värmer å hära :D !! Din blogg är riktigt cute :D

2009-06-10 @ 18:46:59
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0